Koopjes tot 70% korting!
Levering binnen 3 dagen
Veelgestelde vragen
1 ALGEMEEN
1.1 Wat is de Online Magazijn Verkoop - www.outlet-kinderkleding.nl?

Outlet-kinderkleding.nl is de officiële Online Magazijn Verkoop van Van Gennip Textiles B.V. Op www.outlet-kinderkleding.nl vind je baby- en kinderkleding en kinder-, dames- en herenpyjama’s tegen kortingen tot wel 70%.

Outlet-kinderkleding.nl is enkele dagen in het jaar geopend. Buiten deze dagen is de website niet toegankelijk.

 

1.2 Wanneer kan ik shoppen op www.outlet-kinderkleding.nl?

De Online Magazijnverkoop op www.outlet-kinderkleding.nl is slechts enkele dagen geopend, namelijk:

Op deze dagen shop je ons aanbod met kortingen tot wel 70%.

 

1.3 Hoe kom ik aan een code om toegang te krijgen?

Voor toegang tijdens de Online Magazijn Verkoopdagen heb je een account nodig. Een account kan je verkrijgen door je in te schrijven op de site van de Online Magazijn Verkoop.

 

1.4 Waarom moet ik mezelf inschrijven om toegang te krijgen?

Om de Online Magazijn Verkoop exclusief te houden werken we met een inlogmodule bestaande uit een username (= je e-mailadres) en wachtwoord. Zo heb jij, als geregistreerde gast, als enige toegang tot het kopen van voorgaande collecties en exclusieve samples met kortingen tot 70%.

 

1.5 Hoe bereik ik de klantenservice?

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag tot en met donderdag van 9:00 tot 17:00 uur en op vrijdag van 09:00 tot 15:00 uur via +31 (0)495-745648 of via de mail: [email protected]  

 

2 TICKETS
2.1 Waar kan ik mezelf inschrijven en reserveer of koop ik tickets?

Je kunt een betaald ticket voor de Privilege Sale (29 november 2020) kopen via de ticketmodule Eventix of je gratis inschrijven (30 nov. t/m 2 december 2020) via www.outlet-kinderkleding.nl

 

2.2 Wat houdt een Privilege Ticket in?

Om te shoppen tijdens onze Privilege Sale op zondag 29 november 2020 betaal je een bedrag van €7,50 voor een Privilege Ticket. Dit geeft je recht om als één van de eersten te winkelen. De verkoop start op zondag 29 november om 07:00 uur en eindigt om 23:59 uur.

Wat krijg je voor dit Privilege Ticket:

  • Als één van de eersten winkelen;
  • Toegang op alle dagen tot de Online Magazijn Verkoop;
  • Op 29 november wordt je bestelling gratis verzonden vanaf €100,- .
  • Na de privilege dag ontvang je een mail met een kortingscode ter waarde van €5,- die je eenmalig kunt inwisselen bij een minimale besteding van €20,- in een webshop naar keuze: koko-noko.com of www.charliechoe.com. De code is in de webshops niet inwisselbaar in combinatie met een andere kortingscode / - actie.


Dat is dus héél veel voordeel voor €7,50. Eigenlijk krijg je er meer voor terug, dan dat je ervoor betaalt ;-). 


Natuurlijk heb je als Privilege Member ook toegang tot de Online Magazijn Verkoop van maandag 30 november t/m woensdag 2 december 2020 zoals de reguliere tickets. Echter kan je op deze dagen geen gebruik meer maken van de actie van gratis verzending vanaf €100,-.

 

2.3 Hoeveel Privilege Tickets kan ik tegelijkertijd reserveren/kopen?

Je kunt maximaal 1 Privilege Ticket tegelijkertijd reserveren.

 

2.4 Hoe kan ik mijn Privilege Ticket betalen?

Je kunt je Privilege Ticket betalen via iDeal, Bancontact, Sofort, CreditCard en Paypal. Koop enkel tickets via de officiële Online Magazijn Verkoop pagina.

 

 

2.5 Hoe lang heb ik toegang tot de Online Magazijn Verkoop met mijn ticket?

Met het Privilege Ticket kun je shoppen van zondag 29 november 00.00 uur (met alleen op deze dag de voordelen als hierboven staan vermeld) t/m woensdag 2 december 2020 23:59 uur. Met een regulier ticket kun je shoppen van maandag 30 november 2020 00:00 uur t/m woensdag 2 december 2020 23:59 uur.

 

3 BESTELLEN
3.1 Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling kun je gemakkelijk via de webshop plaatsen. Plaats artikelen in je winkelmandje en vervolg de stappen in het aankoopproces.

 

3.2 Hoe lang worden mijn items gereserveerd in mijn winkelmandje?

Artikelen zijn pas voor je gereserveerd als de bestelling is geplaatst. Artikelen blijven wel in je winkelmandje staan, mocht je tussentijds stoppen met winkelen. Let op: ze zijn dus niet gereserveerd en kan het voorkomen dat de artikelen niet meer beschikbaar zijn bij het hervatten van je bestelling.

 

3.3 De prijs is hoger wanneer ik een maat selecteer

Sommige artikelen kunnen een prijsbreuk hebben. Wanneer er ook kleinere maten van dit artikel op voorraad zijn, dan toont het artikel de prijs van de kleinste maat. 

 

3.4 Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen orderbevestiging / verzendbevestiging ontvangen, hoe kan dit?

Het komt soms voor dat je bevestigingsmail in je ongewenste mailbox terecht is gekomen. Als je daar ook geen bevestiging ziet staan, neem dan even contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag van 9:00 tot 17:00 uur en op vrijdag van 09:00 tot 15:00 uur via +31(0) 495-745648 of via de mail: [email protected]  

Gezien de drukte van de verkoop kan het zijn dat de verzendbevestiging pas na enkele dagen verstuurd wordt. Deze verzendbevestiging gaat er pas uit op het moment dat het pakket bij onze logistieke dienstverlener is.

We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen. 

 

3.5 Waar kan ik een kortingscode invullen?

Tijdens de Online Magazijn Verkoop is het niet mogelijk om kortingscodes te gebruiken.

 

3.6 Kan mijn bestelling worden ingepakt / verzonden als cadeau?

Tijdens de Online Magazijn Verkoop is het helaas niet mogelijk om je bestelling als cadeau in de laten pakken of te verzenden als cadeau. We willen alle bestellingen zo snel mogelijk naar alle klanten versturen en verpakken als cadeau neemt helaas te veel tijd in beslag.  

 

4 BEZORGEN
4.1 Hoe wordt mijn bestelling verstuurd en wat is de levertijd?

We streven ernaar je bestelling binnen twee tot zeven werkdagen* op het door jou opgegeven afleveradres te leveren. Let wel: door grote online drukte tijdens dit event en maatregelen welke zijn getroffen door het RIVM en de rijksoverheid, kan de bezorgtijd oplopen bij onze logistieke partijen. 

*Werkdagen zijn van maandag t/m vrijdag. Bestellingen geplaatst op vrijdag na 13:00 uur, zaterdag of zondag, worden de eerstvolgende werkdag verwerkt in ons magazijn.

 

4.2 In mijn account staat alleen mijn bestelling maar verder geen informatie over de levering

Gezien de drukte van de verkoop kan het zijn dat de verzendbevestiging pas na enkele dagen verstuurd wordt. Deze verzendbevestiging gaat er pas uit op het moment dat het pakket bij onze logistieke dienstverlener is. We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen. 

 

4.3 Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?

Je kunt kiezen voor een standaard verzending naar een door jou gekozen afleveradres. De kosten hiervoor bedragen € 4,95 voor NL, BE en DE.

Helaas is het niet mogelijk om pakketten af te halen bij ons in Weert.  

5 BETALEN
5.1 Welke betaalmogelijkheden zijn er tijdens de Online Magazijn Verkoop?

Je kunt je bestelling via iDEAL / Bancontact betalen of met een Europese creditcard (Visa, American Express en Mastercard).

 

5.2 Het lukt me niet om een betaling te doen. Wat moet ik doen?

Wanneer je problemen ervaart met betalen op onze webshop, kun je proberen je bestelling in een andere browser (bv. Chrome, Safari of Internet Explorer) te plaatsen.

Is het betalingsproces onderbroken dan kan je inloggen met je account en de betaling alsnog voldoen. Blijft het probleem zich voor doen, dan verzoeken we je om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag van 9:00 tot 17:00 uur en op vrijdag van 09:00 tot 15:00 uur via +31 (0)495-745648 of via de mail: [email protected]

 

6 RETOURNEREN
6.1 Wat is de retourtermijn?

Binnen 14 dagen ná ontvangst van de bestelling kun je de artikelen terugsturen. Houd bij het terugsturen rekening met het volgende:

  • De artikelen moeten in de originele staat en voorzien van aangehecht, origineel label teruggestuurd worden. Zorg er ook voor dat het geheel goed verpakt is zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport. De kosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening;
  • De retour gestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien: ze gedragen/ gewassen zijn, ze beschadigd zijn en/of je zelf getracht hebt een schade te herstellen.

Let op: Is jouw artikel beschadigd? Neem dan eerst even contact op met onze klantenservice. Contact opnemen kan door te mailen naar [email protected].

 

6.2 Hoe retourneer ik een artikel?

Zorg dat je je retourzending binnen 14 dagen ná ontvangst van je bestelling terugstuurt. Houd bij het terugsturen rekening met het volgende:

  • De artikelen moeten in de originele staat en voorzien van aangehecht, origineel label teruggestuurd worden. Zorg er ook voor dat het geheel goed verpakt is zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport. De kosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening;
  • De retour gestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien: ze gedragen/ gewassen zijn, ze beschadigd zijn en/of je zelf getracht hebt een schade te herstellen.
  • Voeg de pakbon bij je retourzending of een blaadje met daarop je ordernummer (ORDOK.....) en naam.

Let op: Is jouw artikel beschadigd? Neem dan eerst even contact op met onze klantenservice. Contact opnemen kan door te mailen naar [email protected].

Retouradres

Van Gennip Textiles BV
Afdeling Retouren - Online Magazijn Verkoop
Celsiusstraat 24
6003 DG Weert


Voor het geretourneerde artikel ontvang je je geld terug.

 

6.3 Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Je retour wordt na verwerking, per e-mail bevestigd. Wij streven ernaar dat je binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug ontvangt op de wijze waarop je betaald hebt.

 

6.4 Kan ik items ruilen?

Je kunt tijdens de Online Magazijn Verkoop geen items ruilen. Wel kun je het item binnen 14 dagen (op eigen kosten) retourneren en het gewenste item opnieuw bestellen. Outlet-kinderkleding is slechts enkele dagen per jaar geopend. Het bestellen van een andere maat kan alleen binnen de periode dat de webshop is geopend: van zondag 29 november tot en met woensdag 2 december 2020. Voor het geretourneerde item ontvang je je geld terug.

 

6.5 Retourneren van badkleding

Om hygiënische redenen worden alleen ongedragen artikelen met aangehecht prijskaartje retour genomen. Badkleding mag gepast worden, graag wel met het eigen ondergoed passen om redenen van gezondheidsbescherming en hygiëne. 


Indien een retour gestuurd artikel dermate beschadigd is, gewassen is en/of gebruikssporen bevat, hebben we het recht om het artikel niet te accepteren als retour. In beide gevallen zal onze klantenservice contact met je opnemen om de artikelen, tegen de reguliere verzendkosten, retour te sturen aan je. De verzendkosten van de retourzending worden niet vergoed.

 

6.6 Retourneren van beschadigde of onvolledige artikelen

Indien een retour gestuurd artikel dermate beschadigd is, gewassen is en/of gebruikssporen bevat, hebben we het recht om het artikel niet te accepteren als retour. Dit geldt eveneens voor artikelen die onvolledig zijn. Wanneer een artikel bijvoorbeeld uit twee delen bestaat en er wordt slechts 1 deel retour teruggestuurd, behouden wij het recht het artikel niet te accepteren als retour. In beide gevallen zal onze klantenservice contact met je opnemen om de artikelen, tegen de reguliere verzendkosten, retour te sturen aan je. 

 

6.7 Beschadigd bij ontvangst?

Wanneer het artikel beschadigd is bij ontvangst, vragen we je om direct te bellen met onze klantenservice via +31 (0) 495-745648. Zoals in onze voorwaarden wordt aangegeven ben je verplicht dit te melden direct na ontvangst. Wij verzoeken je om je artikel zo snel mogelijk terug te sturen zodat wij de aanschafwaarde kunnen vergoeden.

 

7 INLOGGEN / ACCOUNT
7.1 Ik kan niet inloggen in mijn account. Hoe kan dit?

Je kan pas inloggen als de webshop geopend is (zondag 29 november 2020 – Privilege Ticket, zondag 30 november t/m woensdag 2 december 2020 reguliere tickets). Heb je op zondag 29 november nog geen toegang? Kijk dan op je toegezonden ticket na of je wel in het bezit bent van een Privilege Ticket. Wanneer je problemen ervaart met inloggen, kun je proberen in te loggen via een andere browser (bv. Chrome, Safari of Internet Explorer). Blijft het probleem zich voordoen, dan verzoeken we om contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected]

 

7.2 Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik toch inloggen?

Je kunt via de inlogpagina kiezen voor de optie ‘Wachtwoord vergeten’. Wanneer je je mailadres invult, zal je een mail ontvangen om je wachtwoord te resetten.

 

7.3 Moet ik me opnieuw registreren als ik al een account heb op outlet-kinderkleding.nl?

Nee, je hoeft je niet opnieuw te registreren als je al een account hebt op outlet-kinderkleding.nl
Tijdens de openingsdagen van deze outlet verlenen we je weer toegang en kun je met account weer ongestoord winkelen. Wil je graag een dag eerder komen shoppen zodat je de eerste keuze hebt? Koop dan wel een Privilege Ticket.

8 VRAGEN / KLACHTEN
8.1 Ik heb een vraag / klacht over een artikel / bestelling. Waar kan ik terecht?

Voor vragen of klachten kun je contact met onze klantenservice. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag van 9:00 tot 17:00 uur en op vrijdag van 09:00 tot 15:00 uur via +31 (0)495-745648 of via de mail: [email protected]

Mocht er iets zijn met je artikel, dan willen we je vriendelijk verzoeken een foto te maken en deze te mailen samen met vermelding van je ordernummer naar [email protected]

 

8.2 Beschadigd bij ontvangst?

Wanneer het artikel beschadigd is bij ontvangst, vragen we je om een mail met vermelding van je ordernummer samen met een foto  (waarop de schade zichtbaar is) te sturen naar [email protected]

 

Koopjes tot 70% korting!
Levering binnen 3 dagen